zaterdag 29 september 2007

Van de rennende jongeman

Jawel, het is mij: De heer Hamoen! De heer Hamoen, zeg maar Tom, is technisch medewerker van de beurs en bediend alle techniek, die ook (neem dat niet letterlijk) alles heeft gemaakt. Het ontwerp van de dia's, de Willems Wereld DVD: De techniek komt van mij :).

Het is een haastvolle, drukke taak maar een welkome afwisseling na vele jaren rondlopen als bezoeker. Je bent altijd bezig dingen te regelen, je moet oplossingen bedenken waar ze er niet lijken te zijn, je moet improviseren, iedereen te vriend houden het ook nog erg gezellig houden. Wel: het lukt me wonderlijk goed :).


Nu moet ik wel bekennen dat ik mezelf had beloofd minder haastig te doen, maar dat is dus wel gebeurd. Om de een of andere reden schijnt het niet anders te kunnen. Er is zoveel te doen, zoveel te bespreken..de omstandigheden zijn er gewoon naar. Het komt ook door de sfeer: die is geweldig. Het is gezellig, het is leuk, het is druk, het is gewoon een heel erg leuk evenement.


Naast medewerker van de Stripdagen ben ik ook voorzitter van de Clickburg Webcomic Awards. De WAT?! De Clickburg Webcomic Awards! Dat zijn de prijzen voor de beste webcomics ("strips die voor het eerst worden gepubliceerd op internet"). Denk hierbij bijvoorbeeld aan http://www.doyouknowflo.nl/, http://www.irirmirri.nl/ en de BunBuns (bekend van MTV). Meer informatie vind je hierover op http://www.clickburg.nl/, de stichting die de prijzen uitreikt.

Is het je nu nog niet helemaal duidelijk? Kom dan naar De Stripdagen toe, daar heeft de stichting een stand waar je een unieke cdrom kunt kopen met o.a. ruim 80 links naar webcomics.

Daarnaast zijn morgen om 11.00, een vrij vroeg tijdstip, de uitreiking van de prijzen. Daar vertonen we ook een filmpje gemaakt door Kenny Rubenis dat verteld wat webcomics zijn.


Nou, ik ga weer hollen. Tot later!

De Clickburg stand vanmorgen toen de eerste tekenaar (ex voorzitter en oprichter René van Densen) er nog niet was.

Doort: Tom Hamoen

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo ik ben de moeder van.... littlestarman.nl en volg af en toe deze blog.

Kan die cdrom ook worden opgestuurd? Mijn dochter zit nl. in Spanje en wil m vast wel!

Laat maar weten en veel succes morgen op het podium :)

carlaklst@msn.com

Anoniem zei

Als jullie maar lol hebben! Voor mij is 11.00 te vroeg hoor...
liefs van Janssen en Jansen

Unknown zei

I thought they killed Kenny want hij heeft zijn "daily" sinds 30 mei niet meer bijgewerkt. En dan toch tijd om een filmpje te maken?
Nou ja, ik vraag het hem zondag wel in Houten